Avatar billede Bramer Praktikant
20. december 2018 - 16:09 Der er 3 kommentarer

Internet fra flere antennestik

Hej jeg står og skal til at flytte ind i en ny lejlighed. Min roomie og jeg vil gerne begge have ethernet kabler trukket til vores computere. De der er antennestik på begge vores værelser, vil jeg høre om det er muligt at tilslutte et modem til hver af dem så vi undgår at trække ethernet kabler gennem lejligheden? eller måske der findes en bedre løsning?

På forhånd tak!

Bramer
Avatar billede hjolsen Ekspert
20. december 2018 - 18:05 #1
Hvad med at bruge powerline ?
https://www.avxperten.dk/powerline-adapter/
Avatar billede posten Ekspert
20. december 2018 - 18:07 #2
fra antennestikket mont. du et kabel til en router som derved levere trådløs din romie
hvis der er signal fra en anden router i huset
ellers har du KUN antennesignail i kablet
Avatar billede 2mas2 Juniormester
21. december 2018 - 08:14 #3
Tag et kig på Powerline - altså internet igennem stikkontakterne. Virker utrolig godt.
Jeg har både kælder, stue og 1.sal i mit hus med Powerline i stikkontakterne.