Avatar billede koburg Mester
21. december 2018 - 17:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB til fjernsyn

Jeg har et 4K tv, LG 40UB800V

Jeg har videofiler i mpeg 4, som tv ser fint med et 16 gb USB.

Men da jeg har mange videofiler så er 16 gb langt fra nok, så jeg købte et af samme mærke Verbatim USB 3.0 på 128 gb.

Problemet er at den ser en usb men frakobler med meldingen at der er noget galt med biblioteket eller filer, hvilket ikke er rigtigt.

Der er tre usb indgange i tv, en af dem står der HDD på. Men lige meget hvilken så er det samme resultat.

Nogen der kender en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2018 - 17:45 #1
Har du husket at initialisere den og formateret den til fat32?
Avatar billede koburg Mester
21. december 2018 - 18:05 #2
Den er formateret fat32 i min pc. Hvad mener du med initialisere?
Avatar billede koburg Mester
21. december 2018 - 18:41 #3
Tak for hjælpen valby39, jeg markerer dig som løsning selv om jeg fandt ud af det.

Formaterede den til ntfs og så virkede det i HDD indgangen.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2018 - 20:44 #4
En disk som aldrig har været i brug, plejer at skulle initialiseres i diskhåndtering.
Men fint at du fandt ud af det. Du kunne såmænd godt have taget  løsningen  selv.😊