Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. december 2018 - 10:31 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan man sætte et billede ind på siden, når man har et spørgsmål ?

Som overskriften siger :
Kan man sætte et billede ind på siden, når man har et spørgsmål ?

Altså her på Ekspertens side.

Et billede eller en tegning ....

Naturligvis relevant for det man vil spørge om - eller sige.
*
P.S :
God Jul til jer, Eksperter - 24. December, 2018. - Venlig Hilsen Jørn
Avatar billede poko1 Ekspert
24. december 2018 - 10:40 #1
Ja det kan du.
Brug nedenstående link Tryk på start upload find det billede du vil vise vælg Upload og når færdig tryk på kopier  gå herind på siden og sæt ind.
Skriv dine kommentarer!
https://imgbb.com/
Avatar billede poko1 Ekspert
24. december 2018 - 10:42 #2
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. december 2018 - 10:50 #3
Tak - poko1 ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. december 2018 - 11:20 #4
https://ibb.co/vVrV6R3

Øh - Virker det ?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. december 2018 - 11:21 #5
Jeg kan selv se det - Kan andre se det ?
Avatar billede nopsen Ekspert
24. december 2018 - 11:29 #6
ja det virker

god jul Jørn :-)
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. december 2018 - 11:33 #7
Tak Poko1 + Tak nopsen
+
Et Juletræ : (hermed slut for i dag) :

https://ibb.co/KKdLGLC
Avatar billede 450025 Ekspert
24. december 2018 - 12:39 #8
Ikke Expert du har slutta for i dag, en liten kommentar du er flik vil si det, også jeg lurte en gang på det med Bilde, fikk hjelp av poko1 og ble glad for den hjelpen Takk poko1

ikke Expert du har pynta juletreet, ingen er glemt selv jeg fra Norwegian, Thailand er uteblitt også der har du rett. nå får du åpne luka og sjå om jeg har gjort det rett.

Hilsen Arne from Thailand.    https://ibb.co/7tRsqvw
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
24. december 2018 - 13:12 #9
Tak Arne - Er ikke helt sluttet endnu,her - Som du ser... Thailand mangler - Beklager jeg.Jeg har ikke selv designet træet. Vil tro, at der mangler andre lande. Har ikke talt dem. Endnu engang : God Jul - Vi får snart vore børn, svigerbørn og 6 børnebørn til kaffe. - Så er det meningen vi holder Jul hos vores ældste datter . Hun og familien bor lige overfor os.  Det gør vores yngste datter også. Vi er sammen. Som sædvanligt. Skal ikke ud og øre på sneglatte veje.- Skal kun gå20 meter eller 30 meter. det erjo så let ... Fortsat od dag til jer. Fra Jørn -
Avatar billede 450025 Ekspert
24. december 2018 - 14:01 #10
Jørn dette var for meg en gave, utrolig Rørende bare og læse en julefeiing hos Dere både om små og store og jeg opplever masse selv ja.
Ja men det er faktisk en av dem viktigske dage for meg i Året.

Jeg er oppvokst under Krigen 1940 - 45 mine foreldre hadde lite den gang, kl 16.00 kom vi inn i stua juleaften fikk sjå juletrøet pynta nok ikke som i dag. Men allikeve.

Min gjeveste hulegave var 5 kr i en Tenstikeske med papir rundt, så Rik har jeg aldri følt meg siden da?
Dette sitter igjen her jeg er i Thailand, ved svømmebasenget, kjøper is til alle barna rett som det er blinker ut hele høsten flere småtinger å nu er det jul, noen Eldre som har lite blir heller ikke glemt, tilgi meg jeg blir som barn igjen, tross mine 82 år.

En gave mine Foreldre har gitt meg, dem er borte for mange år siden, dem gjore så mye om dem selv var fattige, Derfor Jørn ta vare på Tradisjonen jeg har fulgt deg en stund her på Forum, at barna står i fremsetet hos deg Takk Jørn fortsett med dette,
og husk det er ikke alltid Verdien men og gjøre det.
Ha en hyggelig aften alle hjemme.
Arne fra Thailand.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
25. december 2018 - 10:31 #11
Tak for din fine historie, Arne ...
Fortsat god December. Til dig. I dag 1. Juledag.
Vi har jo 6 børnebørn, og det er lykken at se dem vokse op.
Samt være sammen med dem Juleaften.
De børn har meget glæde af hinanden.
*
Mange Venlige Hilsner fra Jørn
Avatar billede 450025 Ekspert
25. december 2018 - 12:10 #12
Hei Jørn vi må vel bremse på lidt nå det er jo et computer Forum og private høre kanskje ikke hjemme her men tar folk skade av det nei tror ikke det, du er ofte inne her og spør etter ting filmer ideer etc og dine tanker går nettopp til barnebarna, da vil si at alle her er flinke her til og hjelp deg.

Kos deg nyt det, Barnebarna gir så masse igjen jeg er 7000 km borte fra hjemlandet mitt jeg savner din rolle jeg, men som plaster på såret har jeg tatt det opp igjen her jeg bor, bursdager, til jul,  skole en liten ting gjerne ransel, lidt forskjellig, kvier meg ikke for et lite selskap med kaker iskrem.

Alt er småting og gjett om jeg får igjen, den som passer Svømmebassenget sa en dag du er beste kunden mi du når det gjeller iskrem? Takk sa jeg.
Og det hender der blir servert til både 10 og 15 stykker vi har til tider 25 til 30 grader varme en tid av året her, så det er populært.

Ta vare på den gleden du kan få årene går så fort merker det selv sådan er det bare. Kan ikke  stoppe det,  men gleden min er og følge deg videre i nye året ogsa vi har da noe felles. Godt Nytt År Jørn.
Arne.