Avatar billede mads toft Novice
25. december 2018 - 01:14 Der er 4 kommentarer

PS4 - Tastatur og mus

Hej experter

Har fået et trust tastatur til at spille på min PS4 med, men tastaturet virker kun i PS menuerne og ikke inde i spillet ligeså virker musen (Logitech G903) hverken i spillet eller menuerne. Spillet jeg prøvede det i er Rainbow six siege og skulle meget gerne være klar til tastatur og mus. Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke?
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2018 - 05:32 #1
https://www.lifewire.com/add-keyboard-mouse-to-ps4-4163492

"Unfortunately, if the PS4 doesn't recognize your particular brand, there isn't too much you can do about it. The PS4 doesn't support downloading and installing mouse drivers"

ergo, kun visse mærker virker
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2018 - 05:33 #2
jeg mistænker, at en billig mus til 129 kr, virker - frem for det store dyr du har.
jo mere noname, jo større chance.
Avatar billede mads toft Novice
25. december 2018 - 10:26 #3
Har prøvet med en anden No name Logitech mus men det virker stadig ikke. Tastaturet reagere desuden fint når jeg skriver fx en meddelelse
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. december 2018 - 19:55 #4
Hvis de begge kører med Logitech Unified receiver kan det være det, der driller - så vil der, som der også står mange andre steder, blive fundet keyboard først og musen ignoreret.