Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2018 - 16:13 Der er 8 kommentarer og
7 løsninger

AdBlockPlus - Logo mangler i IE11 - kan ikke deaktivere programmet.

Jeg har et lille problem, i form af jeg ikke længere kan deaktivere AdBlockPlus på min stationære pc, med Windows 7. Der er installeret både Google Chrome og IE 11.
Logoet kan ses i Chrome øverst til højre, men der er intet logo at se i IE 11. Dette har tidligere kunnet ses nederst til højre i IE 11.
Jeg har flere gange prøvet at afinstallere AdBlockPlus og geninstallere det, dog uden at logoet har vist sig.
Programmet fungerer godt nok i IE 11 - næsten for godt - men det er jo også meget rart at kunne deaktivere det på visse sider.
Håber at nogen har en løsning. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2018 - 16:24 #1
typisk case, browseren er blevet opdateret, plugin er ikke. og nu virker plugin ikke, såre enkelt
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2018 - 16:38 #2
Er der noget jeg kan gøre, så problemet kan løses, eller må jeg bare leve med det?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2018 - 17:04 #3
Under vis har du der status linjen aktiveret?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2018 - 17:06 #4
Vis og gå i værktøjslinjer. Kig om status linje er aktiveret. Hvis ikke aktiver den. Så kunne det måske være du kan se Adblock logo igen.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2018 - 17:06 #5
det er jo enkelt, hvis en ny install af browser + plug ikke virker, så kan du glemme det
Avatar billede KHN Guru
25. december 2018 - 17:09 #6
I din IE11 Browser:
Gå til Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer og klik på AdblockPlus - nedenunder vises nu en knap du kan trykke Deaktiver på.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2018 - 17:12 #7
#6 Som jeg forstår det ønsker han den kørende, men blot med mulighed for at deaktivere den på enkelte sider, og derfor denne knap skal kunne ses så man kan tilgå funktionen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2018 - 17:14 #8
Avatar billede poko1 Ekspert
25. december 2018 - 17:31 #9
Tandhjulet i øverste Højre hjørne Administrer Tilføjelsesprogrammer.
https://ibb.co/pvNWpkN
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2018 - 17:32 #10
Jeg takker alle for jeres hurtige bidrag :-)
Det var #3 der fik mig ledt på sporet. Det var nemlig statuslinjen der var deaktiveret. Det er lidt pinligt, og en typisk fejl 40 fra min side.
I får alle jeres svar markeret som løsninger. Takker for hjælpen :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2018 - 17:35 #11
Ja nogle gange er det en banal indstilling der er skyld i et problem.
Problemet her kunne så være at status linjen var blevet deaktiveret ved en opdatering til IE. Og det kan Adblock jo ikke gøre noget for :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2018 - 17:36 #12
#10 Og velbekomme :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. december 2018 - 18:55 #13
Jeg mener heller ikke at have pillet ved noget i IE 11, så det er nok en opdatering der er synderen :-)
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. december 2018 - 20:36 #14
#3 og #4
Tusind tak. Nu er min også synlig, med mulighed for at deaktivere på enkelte sider.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2018 - 23:20 #15
Velbekomme FinnRasmussen