Avatar billede plok Forsker
26. december 2018 - 18:46 Der er 1 kommentar

Alternativ til WIN Hello (login via webcam) ?

Hej.

Jeg har en HP ENVY 13-ad012no, og vil gerne kunne logge ind via webcam med "ansigts genkendelse", Kan dette lade sig gøre ved brug af kompatible app, eller 3. parts program?

Det understøttes nemlig ikke til denne PC.

Håber I kan hjælpe mig :)

Glædelig jul, og god aften!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. december 2018 - 23:25 #1
Der er alternativer:
https://windowsreport.com/face-recognition-software/#.XCP_pFxKiUk

Jeg legede lidt med KeyLemon på et tidspunkt, uden at blive overbevist tilstrækkeligt til at købe en licens....