Avatar billede viborg2000 Mester
27. december 2018 - 12:22 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

PC og Android

Hej jeg er nybegynder inden for Android....

Er der nogen der ved om der findes en løsning til og kunne redigere sine billeder, kontakter osv på computeren..'

Jeg ved fra min Iphone, der kan jeg gå ind på icloud og redigere i alle mine kontakter... det er lidt nemmere og gøre det fra sin laptop...

Løsninger modtages gerne
Avatar billede mort1 Ekspert
27. december 2018 - 12:47 #1
De forskellige telefonproducenter  plejer at levere et program, der gør det muligt at overføre og redigere, i hvert fald kontakter, disse kan også redigeres i google Gmail eller i Outlook
Avatar billede viborg2000 Mester
27. december 2018 - 12:51 #2
Jeg syntes ikke rigtigt at jeg kan finde noget til min Samsung J8
Avatar billede kurt54 Ekspert
27. december 2018 - 13:02 #3
lPå google dk findes der oppe til højre 3*3 små firkanter klik der - har du ikke en google konto så lav en - for at komme til google play - det er der du finder de fleste af de apps du vil installere - at installere aps andre steder fra er noget kompliceret - dog ikke så slemt som på apple.
Avatar billede eurositi Ekspert
27. december 2018 - 13:10 #4
De kontakter, du har i dine Google Kontakter, bliver også tilgængelige på din telefon, så snart du indtaster loginoplysningerne til din Google-konto på telefonen. Men hvis du p.t. har alle dine kontakter i et andet mailkartotek (sandsynligvis Apples), skal du først eksportere dem dérfra.
Hvis du stadig har din iPhone, kan du følge instruktionerne i denne guide: https://www.tomsguide.com/us/import-iphone-contacts-into-gmail,news-21221.html
Avatar billede mort1 Ekspert
27. december 2018 - 13:11 #5
Samsung Smart Switch
Avatar billede viborg2000 Mester
27. december 2018 - 13:30 #6
Jeg fandt selv løsningen med google