Avatar billede Gustav Mark Praktikant
27. december 2018 - 20:07 Der er 5 kommentarer

Lyd hakker når jeg spiller computerspil.

hej forum, håber der er nogen som kan hjælpe mig.
Når jeg sidder og spiller og samtidig snakker med folk over discord, begynder min lyd i de spil jeg spiller at tænde og slukke.  Er der nogle som ved hvad det kan skyldes, jeg har lyd via headset.
Med venlig hilsen
Gustav, 13 år
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2018 - 05:49 #1
den såkaldte "ping" er for lang.. afstanden mellem at din computer opdaterer med serveren.

du skal prøve at opdatere din bundkort+chipset+lyd driver.

hvad bundkort/computer har du ?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2018 - 12:12 #2
Hvor meget cpu kraft er i brug når du har loadet både spil og discord?
Hvis du åbner joblisten og ser under ydeevne kan du se hvor belastet den er.
Avatar billede Gustav Mark Praktikant
29. december 2018 - 21:42 #3
Hej , tak for begge jeres svar. Jeg sender min pc til "doktor" i morgen, det er vist bedst. Jeg har forsøgt at  opdatere drivere, men lige lidt hjælper det. Jeg har ikke forsøgt med direkte kabel til internettet, måske det kan hjælpe ,hvis det er fordi wifi er for svag ? Vores internet er 50/10 Mbit.
Ved ikke hvad min pc hedder , men her er specs.
CPU i5-2400s,4kerner,2.5-3.4 GHZ
Grafikkort HD Radeon 6950,2 GB
Harddisk 320 GB
Strømforsyning Corsair VS450
Kabinet Cooler Master
Styresystem Windows 10 Home 64-bit
Ang.cpu kraft: Udnyttelse 31%, Hastighed 2,43 GHZ. Det kørte lidt op og ned , startede på 61 % og faldt så til 30 %
Jeg har købt en ny skærm med 144 mhz, så jeg skal nok skifte grafikkort, min storebror siger det er 20 år gammelt :-) , hvad foreslår I jeg skal sætte i og kan strømforsyningen trække det ?
Gustav
Avatar billede Gustav Mark Praktikant
29. december 2018 - 21:44 #4
Det skal siges ,at når jeg spiller de samme spil på min bærbare og også bruger headset er der ingen problemer. Bærbar er også på wifi
Gustav
Avatar billede Gustav Mark Praktikant
29. december 2018 - 21:46 #5
144 hz* :-)