Avatar billede Anders Rasmussen Praktikant
28. december 2018 - 13:51 Der er 3 kommentarer

Skal bruge en bærbar til Revit

Hej - skal bruge en bærbar til primært at køre Revit på bygningskonstruktør uddannelsen.
Krav er min. 14 tommer skærm.
Budget er maks. 10.000 (hvis det er muligt).
Revits anbefalinger er her (men jeg har ikke helt styr på begreberne...): https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/learn-explore/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/System-requirements-for-Autodesk-Revit-2019-products.html
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2018 - 14:19 #1
jeg har læst det, for store komplekse modeller skal den bruge 16gb ram, og det er netop problemet med bærbare, de har ofte kun 8.

her er en med 16 der garanteret klarer opgaven
https://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-Zenbook-Pro-15-UX580GE-BO022T/2653894

her en lignende, dog med ikke så mange ting som den anden,
https://www.komplett.dk/product/1090202/gaming/gaming-pc/baerbar/acer-predator-helios-300-156-fhd-mat
Avatar billede HHAndreasen Juniormester
28. december 2018 - 15:47 #2
Her vil jeg lige slå et slag for Dell XPS modellerne. De. Er. Fremragende på alle parametre. De er voldsomt godt anmeldt og jeg har også selv en, som bare sparker røv.

Jeg mener, at de har modeller til under 10K. Men tjek evt. Dells hjemmeside og/eller proshop, sidstnævnte har et ret fint sortiment.
Avatar billede ajaymehra Novice
29. december 2018 - 08:10 #3
The laptop must have the Intel Core i7 processor with minimum NVIDIA GTX 1050 graphics card. I would recommend Acer Aspire E 15 it has good sepcs and is also budget friendly.