Avatar billede Karsten Mester
01. januar 2019 - 14:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lukke fil i excel

Jeg har en åben excel fil ( excel1) som åbner en anden excel fil ( excel2 ).
Excel1 henter data fra excel2, hvorefter excel1 lukker og gemmer excel2.
Mit problem er, at når jeg aktiverer en makro via VBA i excel1 forsøger excel1 igen at åbne excel2.
Problemet opstår ikke, hvis jeg undlader at lade excel1 lukke excel2. Sålænge excel2 er åben fungerer makroerne i excel1.
Hvad gør jeg galt ? På forhånd tak hvis jeg kan få hjælp.
mvh
Karsten Landro
Avatar billede supertekst Ekspert
01. januar 2019 - 15:44 #1
Er det muligt at få en kopi af filene?
Hvis ja - så se på www.supertekst-it.dk | Kontakt - så svarer jeg..

Mvh
Peter Braagaard
Avatar billede Karsten Mester
01. januar 2019 - 17:03 #2
Ja selvfølgelig, men pludselig opdager jeg, at det kun er i de tilfælde, hvor jeg har defineret en "F" tast til at foretage en specifik handling. Løsningen blev derfor, at jeg redefinerede "F" tasterne efter lukning af filen, og så fungerede det hele. Men ellers mange tak for interessen og rigtig godt nytår.
mvh
Karsten
Avatar billede supertekst Ekspert
01. januar 2019 - 18:44 #3
Selv tak og i lige måde