Avatar billede lmi2016 Praktikant
04. januar 2019 - 09:15 Der er 1 kommentar

Kinesisk tekst fra AutoCad til Word

Vi bruger AutoCad på mit arbejde - til at tegne vores hydraulik diagrammer i - og bruger BetterWMF til at få tegningerne fra AutoCad over i Word til vores manualer.
Men jeg har problemer med at den ikke vil overføre den kinesiske tekst som jeg har sat ind på AutoCad tegningen - til Word filen. Den skriver bare ?????????

Hvad kan jeg gøre for at få den konverteret med over???

MVH Lisbet Mikkelsen
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2019 - 14:21 #1
Jeg vil gætte på at du skal have et kinesisk tegnsæt (font) i C:\Windows\Fonts