Avatar billede Hans Frederik Novice
05. januar 2019 - 14:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wordpress tekst-snippet for lille, når jeg deler på Facebook!

Kære venner
Prøv at tryk del på facebook på denne side: https://projektguldalder.dk/blog/skyggernes-rige/

Som man kan se, deles billedet fint, men kun meget lidt af teksten (en linje). Jeg har leget rundt med diverse Open Graph plug-ins, men intet ændrer denne længde.

Er der nogen, der kan hjælpe?
Mange tak!
Avatar billede poko1 Ekspert
05. januar 2019 - 16:57 #1
Kan du ikke bare kopiere teksten og indsætte den øverst? Artiklen åbner jo alligevel når du trykker på den!
https://ibb.co/d5jMJJq
Avatar billede Hans Frederik Novice
05. januar 2019 - 18:57 #2
Det er en rigtig god »ad hoc« løsning. Jeg vil lige se, om der kommer en løsning, der gør dette ekstra skridt overflødigt (jeg vil jo også gerne have at teksten bliver vist, når andre deler på deres facebook-sider).
Avatar billede poko1 Ekspert
05. januar 2019 - 19:10 #3
Det er jo fordi det er en del af et kortlink og det rettes nok ikke!
Avatar billede Hans Frederik Novice
05. januar 2019 - 19:54 #4
Det giver mening. Jeg kan se, at andre sider har samme længde tekst, så det må jo være en begrænsning Facebook dikterer (irriterende!).

Hvis det hjælper andre, har jeg ved eksperimenter fundet frem til, at grænsen for tekstens længde ligger på 80 tegn.

Mvh
Avatar billede Hans Frederik Novice
05. januar 2019 - 20:05 #5
Nå, kan se at de 80 tegn ikke er en absolut grænse, men afhængig af tegnenes bredde. I et tilfælde måtte jeg helt ned på 69 tegn (irriterende!).