Avatar billede Juicebrik Praktikant
06. januar 2019 - 17:46 Der er 7 kommentarer

Jeg kan ikke få netværk frem overhoved

Hej
Jeg har pludselig fået et problem med, at mit wifi ikke kommer frem på min computer under netværk, så jeg har ikke noget net.

Problembet startede da jeg satte mit HDMI kabel ind i computeren, fordi jeg skulle se om forbindelsen blev hurtigere af det, men når HDMI kablet ikke sidder i computeren kan jeg ikke komme på nettet og jeg kan heller ikke få mit hjemme netværk frem.

Jeg har en bærbar Lenovo.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2019 - 17:51 #1
Hej
Hvis du gå i enhedshåndteringen, og finder Netkort her, hvilken status har de så?

HDMI harikke noget med wifi at gøre
Hdmi stikket bruges til at koble andre skærme til computeren
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2019 - 17:55 #2
Og har du i forbindelse med du har brugt HDMI kabel brugt nogle FN tastatur genveje?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2019 - 18:07 #3
Tænker med hensyn til #2 om du ved en fejl har deaktiveret wifi.
Avatar billede Juicebrik Praktikant
06. januar 2019 - 19:20 #4
Inde ved netværkskortet står der at det er stoppet da windows har rapporteret fejl 43
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2019 - 19:23 #5
Kører du Windows 10 prøv at køre fejlfinding på kortet.
Gå i indstillinger-opdatering og sikkerhed- foretag fejlfinding.
Find her internetforbindelser go tryk på kør fejlfindingsværktøjet.
Avatar billede Juicebrik Praktikant
06. januar 2019 - 19:35 #6
Opdateringen hjalp og mit net er tilbage, jeg siger tusind tusind tak for din hjælp [:
Avatar billede 220661 Ekspert
06. januar 2019 - 19:40 #7
Velbekomme :-)