Avatar billede Qvis Praktikant
06. januar 2019 - 19:37 Der er 1 kommentar

Billeder fra Google Fotos til Fotos

Jeg er ved at lave en CEWE fotobog som ofte før.
Min medrejsende fra en rejse har sendt mig sine billeder til Google Fotos appen som jeg så har oprettet og tilføjet mine egne billeder fra Fotos. Men Jeg kan  ikke få adgang til GooglecFotos ved bogudarbejdelsen. Kun billederne på Fotos.
Jeg kan ikke finde ud af at føre billeder fra Google Fotos til Fotos. Hvordan gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2019 - 23:21 #1
download dem, og upload dem til den anden service