Avatar billede htx98i17 Professor
08. januar 2019 - 15:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fanless switch 24port (heraf mindst 8 PoE+)

Jeg søger en switch der har minimum 24 porte hvoraf de mindst 8 skal være PoE.

Og den skal ikke sige et kuk :)

Kan nogen anbefale en?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. januar 2019 - 16:52 #1
Anbefale?!? Jeg tvivler lidt på at den eksisterer! :-D
Avatar billede htx98i17 Professor
08. januar 2019 - 17:09 #2
Og med det gætter jeg på du mener at den ikke findes lydløs... men jeg ved det ikke.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. januar 2019 - 17:21 #3
Præcist. Du kan sagtens finde noget pro-gear, der passer på beskrivelsen, men ikke uden blæser.
Du skal også have med i tankerne, at POE betyder op til 960mA pr. port, så selv om selve strømforsyningen til switchen er ekstern, så vil der stadig være en betydelig varmeudledning i selve switchen (effektivitet - eller mangel på samme).
Avatar billede htx98i17 Professor
08. januar 2019 - 17:33 #4
ok tak
Avatar billede puren Ekspert
08. januar 2019 - 20:34 #5
den varmeudledning som en strømforsynning giver er ingen ting i forhold PoE+ og gigabit over 24 porte

htx98i17>> mit bedste bud ville være at finde en lækker switch der opfylder dine ønsker og så pille toppen af og smide en 140mm blæser hvor det kan passe ind så der kommer et air flow og så kun give den 5v.

nej det vil ikke være 100% lydløs men tæt på
Avatar billede htx98i17 Professor
19. maj 2019 - 19:13 #6
Det blev til at jeg genbrugte den gamle 4 ports jeg havde i forvejen, og så køber jeg nok een til, når jeg skal bruge flere PoE porte.