Avatar billede Møller Praktikant
09. januar 2019 - 13:47 Der er 5 kommentarer

Ny computer / MM-Vision.

Hello team.

Jeg står i den situation at jeg vil have mig en ny computer.
Jeg er ikke den bedste til alt det der computerhalløj, så håber der er nogen søde mennesker her inde som vil hjælpe mig lidt.
De forskellige spil jeg spiller er bla. Fortnite, CS:GO, Wow, Battlefield og Rainbow 6. Umildbart vil jeg sige at den her computer sagtens kan spille de spil, men vil selvfølgelige også gerne have en computer som kan spille nye spil som kommer indenfor de næste par år.
Da jeg som sagt ikke har så meget forstand på computer har jeg kigget lidt på nogen som er bygget i forvejen.

Jeg har kigget lidt på den her: https://www.mm-vision.dk/visiongaming/Monster-gaming-computer

1. Hvad siger i til den computer ?
2. Har i andre computer i tankene?
3 Har i erfaring med MM-Vision, både godt og skidt?

Tak for hjælpen :)

-Peter.
Avatar billede Møller Praktikant
09. januar 2019 - 13:49 #1
Avatar billede mort1 Ekspert
09. januar 2019 - 15:03 #2
Møller - Jeg ved ikke meget om spillecomputere, men jeg ved, at MM Vision laver noget rigtig godt grej. Skulle jeg komme med et godt råd, så er det måske "Klap hesten" - Til februar flytter MM Vision (Efter ildebrand for et par år siden) tilbage til Roskilde (Osted). Mon dog ikke at de i den anledning skulle komme med nogle rigtig gode tilbud.
Avatar billede mort1 Ekspert
09. januar 2019 - 15:13 #3
Du kan prøve at kigge på dette link (hvis du tør) Der er en risiko for at blive "forvirret" dog på et højere niveau.
Selv bruger jeg Google Fotos, men har også på et tidspunkt anskaffet en ekstern HD, de er faktisk ret billige. så kan man gemme både i skyen og hjemme.
https://support.google.com/photos/answer/6156103?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=da
Avatar billede mort1 Ekspert
09. januar 2019 - 15:15 #4
UNDSKYLD ovenstående indlæg hører til i en anden gruppe.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2019 - 16:42 #5
du kan roligt købe sådan en.
om et par år kan du bare opgradere grafikkortet