Avatar billede Tobias Rome Jensen Praktikant
09. januar 2019 - 16:33 Der er 3 kommentarer

pc genstarter hjælp!!!

hej jeg har fornyligt fået en stationær pc men den bliver ved med at genstarte det første vi trorede var at det var min hdd men efter jeg har fået en ny bliver den ved den siger ikke noget den kan bare lige pludselig gå ud jeg når stort set ikke ind på skrive bordet men min hdd siger en mærkelig rasle lyd det er en seagaet skyhawk 1tb og den er i sata 1 stikket men den visser ikke noget den går bare ud og starter igen men vis i kan hjælpe ville det være så dejligt

tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2019 - 16:35 #1
harddiske der rasler er defekte! det er ligmeget den er ny. den er nok defekt. og så kan computeren godt genstarte.

jeg synes du skal bytte harddisken
Avatar billede Tobias Rome Jensen Praktikant
09. januar 2019 - 16:44 #2
okay mange tak der er nok garanti der på da den er ny så det er jo fint nok men det er lidt sjovt at det gjorde min den gamle hdd også kan man undgå det på nogen måde

og mange tak for det hurtige svar
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2019 - 18:10 #3
nej man kan ikke undgå det. det er en mekanisk fejl