Avatar billede BOK Novice
09. januar 2019 - 20:11 Der er 3 kommentarer

Alle billeder kan ses.

Når jeg sender en mail med et billede fra min pc og modtager downloader det kan han se alle mine billeder på min pc.
?? Venligst bok.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. januar 2019 - 21:04 #1
Vedkommende kan kun se det ene billede.
Det klan simpelthen ikke lade sig gøre at sende f.eks. 500 billeder ad gangen, og det er kun det aktuelle billede der modtagers.
Billeder der fylder omkring 3 MB kan der sendes cirka tre-fire af ad gangen.
Avatar billede kurt54 Ekspert
09. januar 2019 - 23:03 #2
De fleste mail udbydere har en grænse for størrelse på vedhæftede file -  normalt 5-25 MB -Vil du aflevere så mange MB på en gang bør du bruge dropbox eller lignende så du kun sender en link til filerne.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
10. januar 2019 - 09:34 #3
Spørgeren har svaret ved at oprette et nyt spørgsmål, som beskriver problemet:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1026978