Avatar billede Oscar.Skov Mester
09. januar 2019 - 22:43 Der er 1 kommentar

Admin paneler med API?

Kære eksperter
Jeg roder lidt med et bootstrap admin template, som jeg gerne vil prøve at få vist noget data i ud fra nogle handlinger der sker på admin'ens profil.

Det er lidt som et hygge/for sjov projekt, men ved ikke hvilken retning jeg skal undersøge for at få det til at virke...

Jeg har tænkt på om det er API jeg skal nærstuderer? Jeg har læst noget om API, men er ikke sikker på at det er den rigtige måde på det.

Håber nogen har erfaring inden for den verden, og måske man kunne få et hint til hvilken retning man skal bevæge sig ud af?

Mvh
Oscar
Avatar billede Oscar.Skov Mester
09. januar 2019 - 23:06 #1
Uddybning:
Det som jeg vil i adminpanelet er at tælle antal gennemførte beskeder fra en bestemt kontaktformular på admin'ens profil.

Er løsningen at sætte en celle i databasen til at tælle, og så hente data'en fra den celle ind i adminpanelet?