Avatar billede ER_DK Praktikant
11. januar 2019 - 19:47 Der er 1 kommentar

Nzxt RGB fans virker ikke

Hey,

Jeg har lige købt Nzxt fans - 2 stk 140mm og en 120mm med hue+

Når jeg starter min pc op virker de, men så snart CAM åbner slukker de.

Jeg har prøvet, at reinstall Cam / Hvis jeg lukker cam, og tar usb udtaget ud og i igen, tænder de, men når jeg åbner CAM igen, slukker de.

Jeg kan se blæserne er sat til i channel 1, men kan ikke justere dem eller tænde for dem.

Håber i kan hjælpe.

God aften.
--
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2019 - 21:28 #1
gå ind i bios og slå al strømstyring fra