Avatar billede Katrine Praktikant
12. januar 2019 - 00:05 Der er 3 kommentarer

MINECRAFT - kan joine server, men ikke slå på noget andet end dyr og mennesker

Hej,
jeg har joinet en af mine venners server i Minecraft.
Vi sidder ikke på samme netværk, men han har tidligere haft en anden ven på serveren hvor alt fungerede optimalt. Nu er problemet at min bruger intet kan i hans verden - kun slå på dyr og andre minecraft brugere derinde.
Han siger han ikke har gjort noget andet siden ham den anden ven joinede serven og vi kan simpelthen ikke finde problemet. Er der nogen her ude der kan hjælpe eller har et godt bud på hvorfor det ikke virker?
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2019 - 03:47 #1
du skal forwarde disse ports i din router
https://portforward.com/minecraft/
Avatar billede puren Ekspert
13. januar 2019 - 22:03 #2
sidwave >> læs lige en gang til hun er kommet ind på serveren

og så er der en del ting det kan være galt med så skal bruge en server log for at kunne hjælpe dig mere ellers er det bare skud i blinde
Avatar billede puren Ekspert
28. januar 2019 - 17:08 #3
lukketid??