Avatar billede amddurin Juniormester
12. januar 2019 - 18:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

GTX 1060 fra Palit - Bør jeg bruge deres drivere?

Palit har medleveret en DVD med Drivere og jeg har læst engang at det er bedst at bruge Nvidia drivere til deres GPU...

Kan det være en fordel at bruge Palit's driver, da de har lavet selve kortet eller skal jeg bruge Nividas?

Hvis Nvidia, behøver jeg så at slette de gamle drivere fra mit GTX 750?
Jeg har Nvidia kontrolpanel pt...
Avatar billede milter Ekspert
12. januar 2019 - 19:06 #1
Hvis du har købt et grafikkort fra Palit, som skal sættes i et bundkort, du har haft et stykke tid,  så start med at bruge driveren fra dem. Den kommer med næsten 100% garanti direkte fra Nvidia. Du kan så senere opdatere driveren, hvis det er nødvendigt.

Når du sætter et nyt grafikkort i en computer, som tidligere har kørt med et andet grafikkort, så er det altid en god ide at fjerne den gamle driver/det gamle grafikkort gennem Windows, før det nye installeres.
Avatar billede amddurin Juniormester
12. januar 2019 - 19:25 #2
Takker...
Avatar billede milter Ekspert
12. januar 2019 - 22:03 #3
Velbekom :-)