Avatar billede Forza Praktikant
12. januar 2019 - 21:56 Der er 2 kommentarer

ny computer

hej
jeg står i den situation at min 8 år gamle stationære er stået af, så jeg er på udkig efter en ny.

jeg har kig på denne her er det en god maskine til prisen og vil den være "fremtidssikret" i nogen år?
den skla primært bruges til lettere skriveopgaver og spil som call of duty, formel 1 og pro cycling manager.

http://topdata.dk/product.asp?product=12283

evt. andre bud i samme prisleje?

på forhånd tak.
Avatar billede kurtba Ekspert
12. januar 2019 - 23:07 #1
Topdata laver fine gamer pc.er i forhold til prisen og har gjort det i mange år.
Jeg har selv en  pc fra dem, som er optimeret til brug i forbindelse med videoredigering.
Avatar billede eurositi Ekspert
13. januar 2019 - 03:23 #2
Tjekkede for god ordens skyld lige to andre gaming PC forretninger, nemlig SharkGaming og Froggaming. Ingen af dem kan matche dette tilbud, som jeg derfor også vil bakke op om.