Avatar billede Selvie 365 Novice
16. januar 2019 - 12:47 Der er 2 løsninger

Kopier hel række til andet ark hvis en given betingelse opfyldes

Hej
Jeg har forsøgt at tilrette koden fra følgende link, da jeg gerne vil have mit Excel-ark til at flytte rækker fra ark 1 til nye ark, hvis der er kryds i en given kolonne i ark 1.
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/955698

Excel regneark med 4 ark.
Ark 1 indeholder data fra kolonne A til kolonne I
På Ark 2 (kontrolplan) ønskes de rækker fra ark 1, der har et x i kolonne J
På Ark 3 (Afvigelser) ønskes de rækker fra ark 1, der har et X i kolonne K
På Ark 4 (Ikke relevant) ønskes de rækker fra ark 1, der har et X i kolonne L

Må jeg sende et demo-ark?

Med venlig hilsen
Selvie
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
16. januar 2019 - 15:00 #1
Upload demo til dropbox.com eller lignende og lig et link her

Jan
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
17. januar 2019 - 05:43 #2