Avatar billede Maiken Praktikant
16. januar 2019 - 17:07 Der er 5 kommentarer

Hvordan finder jeg produktnøgle

Hej.
Jeg skal formatere min mac, men kan ikke huske produktnøglen eller finde den nogle steder. er der en smart måde man kan finde den? Så jeg kan installere mit word igen med samme produktnøgle. Så jeg ikke skal ud og købe nyt igen
Avatar billede mort1 Ekspert
16. januar 2019 - 18:07 #1
Magical Jelly keyfinder er et gratis program - Jeg ved desværre ikke om det dur til Mac
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/ - DET DUR IKKE TIL MAC, men her er et andet for Mac.
https://mac-product-key-finder.com/
Avatar billede Maiken Praktikant
17. januar 2019 - 11:20 #2
Hvordan kan jeg være sikker på det er den rigtige nøgle jeg vælger? når der ikke decideret står word.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2019 - 20:12 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
17. januar 2019 - 20:14 #4
Den laver en oversigt over din pc.
Nede i bunden vil kode til Windows og Officepakken være.
Avatar billede mort1 Ekspert
17. januar 2019 - 20:48 #5
Hvis Word er registreret hos Microsoft, kan du sikkert gå ind på din side hos MS og se din kode, lige som  Windowsbrugerne kan.