Avatar billede lurup Ekspert
18. januar 2019 - 16:56 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

excel ark til omlægning af kreditlån

Hvad koster det at lægge en kreditforenings om ?
Findes der et godt excel ark  til det ?

Tænker både pris på selve omlægning samt ydelser med nyt og gammelt lån
Avatar billede claes57 Ekspert
18. januar 2019 - 19:52 #1
det er elastik i metermål - firmaer bag lån ændrer på betalinger hvis de mangler penge, eller fx inflation ikke er, som de gættede på fra starten. Så længe bidragssatser ikke er låst i lånetiden, så kan du ikke gætte på, hvor meget du vil komme til at betale - dertil kommer så ændrede regler for rentefradrag på selvangivelse - der vil hurtigt kunne ske ændringer mellem lånetyperne afhængig af den siddende regering, så dem med afdragsfri lån kommer til at betale mere for deres lån (lavere fradrag) - bare fordi regeringen vil have folk til at afdrage.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2019 - 02:33 #2
du bør jo tale med kreditforeningen, eksperten er ikke det rette sted :)
Avatar billede lurup Ekspert
19. januar 2019 - 14:25 #3
ok....tak