Avatar billede Jose1234 Praktikant
18. januar 2019 - 22:27 Der er 1 kommentar

Wordmat virker ikke.

Hej.
(På mac computer)

Når jeg vil have wordmat til at regne et regnestykke/ligning ud kan den ikke.
(Der står bare oppe i venstre hjørne "jeg regner" men der kommer ikke noget facit. Hvis jeg prøver at udregne det 2. gang lukker det hele ned)

Jeg har prøvet at afinstallere det, genstarte både apps, computer osv men det virker ikke.

Håber nogen kan hjælpe :-)
Avatar billede hejsa Praktikant
11. januar 2021 - 01:12 #1
Hej
Min computer gør præcis det samme nu. Fik du nogensinde problemet løst, hvis ja, hvordan?