Avatar billede kcrist Novice
19. januar 2019 - 14:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC blæser

Min PC blæder har en sort/gul/grøn ledning. Skal tilkobles et 12 volts batteri. Hvilken ledning er + og -...Takker for hurtigt svar
mvh kcrist
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
19. januar 2019 - 14:45 #1
Huh, hvorfor skal den tilkobles et 12v batteri. Er du i gang med at oc eller noget?
Pin 1, Sort = jord
Pin 2, Rød = 12 eller 5v
Pin 3, Gul = tachometer
Avatar billede claes57 Ekspert
19. januar 2019 - 14:47 #2
Avatar billede kcrist Novice
19. januar 2019 - 14:50 #3
Jeg skal bruge blæseren på en anden placering - men ledningerne på blæseren er som beskrevet sort/gul/grøn. Den sorte (går jeg ud fra er-  men hvilken er + med de farver?
Avatar billede kcrist Novice
19. januar 2019 - 14:53 #4
Tusinde tak for hurtigt svar - nu kan jeg komme videre. vh kcrist