Avatar billede carstenpri Juniormester
21. januar 2019 - 22:02 Der er 2 kommentarer

Outlook 2016 Påmindelser

Har netop installeret Outlook 2016 og vil bruge Påmindelser i mail, men kan ikke vælge Brugerdefineret. Kun sætte det røde flag.
Avatar billede martens Guru
21. januar 2019 - 22:52 #1
Hvilken udbyder benytter du dig ?

Er det en lokal mail-fil ( PST ) eller er det online som f.eks gmail ( hvor det jo er IMAP) - Er det IMAP kan du IKKE vælge Opfølgning >> tilføj påmindelse .
Det kan du derimod ved f.eks. Outlook.com eller en lokal mail-fil, der connecter til en POP3 konto.
Avatar billede carstenpri Juniormester
03. februar 2019 - 18:29 #2
Fullrate / IT-relation.
Det var en PST-fil jeg vistnok har brugt da jeg installerede fra et gamle