Avatar billede lefsa62 Seniormester
22. januar 2019 - 12:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logind

Hej jeg er ved at lave et login og vil lave adgang til  DB men jeg får denne fejl
DB er oprettet med data. Men jeg kan se på nettet at det er et generelt problem. Er der nogle som kan hjælpe

ERROR: Could not connect. Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)
Avatar billede lefsa62 Seniormester
22. januar 2019 - 12:56 #1
En tilføjelse. Jeg prøver ikke at login men kun åbner login Siden til login
Avatar billede Slater Ekspert
22. januar 2019 - 13:04 #2
Det står i fejlbeskeden. Den forsøger at forbinde til databasen med brugernavn "root" og intet password, og dette er ikke et korrekt login.

Hvad det korrekte login er kan vi ikke fortælle dig. Hvis du selv har installeret databaseserveren, har du valgt det der. Hvis det er en webhost, kan de fortælle dig det. Når du har det korrekte login, skal du benytte det.

Hvis det er phpMyAdmin du forsøger at bruge, skal det sættes i config.inc.php
Avatar billede lefsa62 Seniormester
22. januar 2019 - 13:47 #3
Det er i myphpadmin jeg bruger og jeg har skrevet det i config.php som den heder.og den er i localhost
Brugernavn robot, kode No, database navn er finans. Jeg lægger siden ud når jeg
kommer hjem
Avatar billede lefsa62 Seniormester
23. januar 2019 - 09:39 #4
Hej. Jeg har løst det nu men jeg takker for jeres hjælp