Avatar billede Daniel Praktikant
22. januar 2019 - 16:14 Der er 5 kommentarer

Usb stik død

Hej
Jeg havde købt en billig usb fra Kina (wish), igår da jeg lagde en masse filer i gik den bare ud lige pludselig. Jeg var igang med at uploade nogle filer, hvor der så kom en advarsel noget med der ikke var mere plads og så gik den bare ud. Og nu når jeg sætter den i, kommer der ikke noget op, man kan høre den lyd fra pc når man sætter noget i usb port men der sker ikke noget. Jeg ville meget gerne have mine filer tilbage, findes der en program eller noget andet.....
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2019 - 16:17 #1
nogle usb'er er fuskede, så man tror, man køber fx 64gb eller mere, og får en 16gb, der svarer, at det er den rigtige størrelse, men data fuckes up når man kommer mere en 8-10 gb på. Og så er den død.
Avatar billede Daniel Praktikant
22. januar 2019 - 16:27 #2
Ja det ved jeg godt, men spørgsmålet er at kan man når at gendanne filerne eller ikk
Avatar billede poko1 Ekspert
22. januar 2019 - 16:29 #3
Har været oppe flere gange og især med Produkter fra Asien.
https://www.version2.dk/blog/snyd-og-fup-en-512-gb-usb-stick-til-400-kr-48896
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2019 - 16:44 #4
Data kan typisk ikke gendannes, da de er skrevet forkert og oven i hinanden.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2019 - 03:18 #5
det claes siger er rigtigt.
lad være at købe i kina, du aner ikke hvad det er.
en ordentlig sandisk eller andet kendt mærke fra en dansk pc side, kan man stole på