24. januar 2019 - 00:13 Der er 3 kommentarer

Fokus på kategori side eller produkt side

Hej,

Jeg har arbejdet med at gøre vores fortykningsmiddel mere tydelig på google. Men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal linke direkte til produktet eller vælge en kategori, som vi har lige nu. https://toft-care.dk/synkebesvaer--dysfagi/

Hvad er jeres erfaringer? Vi har to produkter som kan bruges til personer med dysfagi (synkebesvær) skal jeg fokusere på hver deres produkt side? eller vælge det produkt vi helst vil sælge?

Mvh
Tobias.
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2019 - 00:29 #1
du skal gøre det hele, alle metoder
24. januar 2019 - 00:36 #2
Vil de så ikke konkurrere på samme søgeord?
Avatar billede ChristianJ Juniormester
24. januar 2019 - 15:20 #3
Hej Sidwave,

så hvis jeg forstår dig rigtigt så skal man både ranke forsiden www.mybaser.dk og produktsiden https://mybaser.dk/products/parasolfod-til-haven-med-sandsaekke eller skal man helt ned på det specifike produkt / kategori for at kunne skabe bedst muligt SEO?