Avatar billede RJ2018 Novice
27. januar 2019 - 20:12 Der er 5 kommentarer

Mangler lidt input til design

Hej,

Jeg håber der nogen der kan hjælpe her. Jeg har lavet siden: https://zebravo.dk og vil høre hvad jeg kan gøre for at optimere mit design, så det kommer til at konvertere endnu bedre?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. januar 2019 - 20:48 #1
Siden er vel enkel nok, men "produktet" virker tvivlsomt.
Avatar billede milter Ekspert
27. januar 2019 - 20:54 #2
Er det kun det grafiske design af siden, eller ønsker du også lidt råd om resten? Teksten længere inde på siden virker som om, du kunne bruge lidt hjælp til både det sproglige og grammatiske, især kommatering.
Avatar billede RJ2018 Novice
27. januar 2019 - 21:07 #3
Mangler egentligt lidt til det hele, så har du noget på hjerte, så må du gerne komme med det. Teksten i bunden er noteret nu ;)
Avatar billede milter Ekspert
27. januar 2019 - 21:26 #4
Jeg er enig med CRKrogh i, at produktet virker lidt suspekt, hvis man skal tro den indledende tekst på din indgangsside: "Det kan være svært at sætte sin virksomhed, hjemmeside eller webshop til salg uden det koster en krone nu om dage, så derfor tilbyder Zebravo nu at du kan sælge det her for 0 kr

I mine (og mange, mange andres) øjne skriger det til himlen om en uhæderlig side, for ingen gør den slags gratis. Hvis du derimod straks på samme side kan forklare, hvorfor det ikke koster sælgeren bare en eneste krone, og hvordan du tjener på det, vinder du lidt af læserens tillid tilbage.
Avatar billede kurtba Ekspert
28. januar 2019 - 00:31 #5
Bemærkelsesværdigt at man laver en side, hvor der intet står om, hvem der står bag den. Intet om hvor I/du holder til, intet om hvordan man kommer i kontakt med dig/Jer på tlf. eller mail. Link til Facebook som ikke fører til noget.
Særdeles utroværdigt.