29. januar 2019 - 00:36 Der er 3 kommentarer

AppelId og icloud, fotos

Min datter og jeg har samme appel id og da jeg slog icloud foto til fik jeg alle hendes billeder og hun mine.
Jeg kan forstå at jeg nok er nød til at oprette et nyt appelid til hende og nulstille hendes tlf, mit spørgsmål er så kommer hun til at miste alle sine billeder og snapminder?
Avatar billede puren Ekspert
29. januar 2019 - 00:44 #1
billederne bør du kunne dele med hende så hun atter har adgang til dem

snapchat: hun skal vel bare logge ind igen så køre det..

for sikkerheds skyld kan du
lave en lokal sikkerheds kopi med itunes på en computer.
starte mobilen op på det nye ID, se om det virker
hvis nej gen-indlæse den lokale sikkerheds kopi
29. januar 2019 - 15:47 #2
Tak🙂er ikke så god til al det teknik...
Avatar billede puren Ekspert
29. januar 2019 - 15:58 #3
skriv lige tilbage om det virkede så andre kan evt kan få glæde af løsningen