Avatar billede Mike Novice
29. januar 2019 - 14:15 Der er 2 kommentarer

Office 365

Hej Eksperter,

Vi har medarbejdere i et datterselskab som har en "normal" office installation. Nu kommer der så nye medarbejdere i datterselskabet og dem vil vi gerne have på Office 365.
Datterselskabet har et andet domain end moderselskabet.
Moderselskabet har Office 365.

Spørgsmålet er nu om vi kan flytte datterselskabet domain 'et ind samme Office 365 miljø som moderselskabet OG SAMTIDIGT i datterselskabet have medarbejdere med Office 365 og andre på normal office HVOR disse har samme domain på deres mail adr.? Eller kræver det alle har Office 365 licens såfremt de skal have sammen domain, når domain 'et flyttes til Office 365?

Tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. januar 2019 - 16:06 #1
jeg ville give den gamle office kniven, og lave et skifte til 365 for alle på én gang - også for at gøre backup mere simpelt (det er en ting - det der backup).
Mht licenser, så ved microsoft mere end jeg om det.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
29. januar 2019 - 20:26 #2
I kan samle det hele med trust imellem de to AD's og sync'e til Azure AD, så er det til at styre på tværs af en enkelt admin.