Avatar billede jdann Mester
31. januar 2019 - 20:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skrivebords ikoner forsvundet

Hej
Kører Windows 10 - sidste opdatering -
PC skarter normalt op - med velkommen m.m.
Skrivebordfoto ( baggrund ) er som det plejer, men alle mine genveje ( ikoner ) er forsvundet
Der findes en " markering - streger )som hedder alle apps
Her dukker alt op - jeg kan komme på nettet - m.m. og når f.eks man klikker på Outlook fungerer det også find,
MEN hvor mon mine genveje er blevet af ?
Kan nogen hjælpe - jeg har flakset rundt i hele PC - kørt renseprogrammer, scannet, men lige lidt hjælper det.
Kan nogen hjælpe en fortvivlet ?
VH
Jørgen
Avatar billede 220661 Ekspert
31. januar 2019 - 20:53 #1
højreklik på skrivebord og tryk på vis. Nederst skal der være hak i "vis ikoner på skrivebordet" :-)
Avatar billede klaudi Ekspert
31. januar 2019 - 21:28 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
31. januar 2019 - 21:30 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 09:19 #4
Ok. Godt du fik det løst :-)
Avatar billede jdann Mester
01. februar 2019 - 09:22 #5
Tak til alle som bød ind med hjælp. Som I ser havde jeg fået aktiveret tablettilstand - klik og mine genvejedukkede op igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 09:24 #6
Ja det kan jo smutte. Men godt du har fået dem tilbage :-)