01. februar 2019 - 05:19 Der er 10 kommentarer

lydtjenesten

jeg mistede min lydtjeneste fra den ene dag til den anden efter jeg fik installeret windows 10 er det korrekt at lydtjentsen ikke virker på windows 10
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2019 - 07:57 #1
Det er nok nogen lydriver du skal installere
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 09:05 #2
Jeg er enig med Thomas S :-)

Hvad hedder din pc, og er det en du har samlet selv, så hvad hedder dit bundkort.
Du skal under alle omstændigheder på en producents hjemmeside for at finde driver vil jeg mene.

Du kunne dog prøve at gå i enhedshåndteringen og se der hvad status er for lyd om den mangler driver eller blot er deaktiveret. Tror mest på det første.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 09:10 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 09:17 #4
Under egenskaber er der sikkert en kode der tilknytter dit problem.
01. februar 2019 - 10:06 #5
den er kun 2 år det er en acer/laptap hvor man kan pille skærmen af og så er det  en mand på 81 som jeg købt den af og jeg har hørt den snakke i ved tale for dem som høre dårligt og alle mine driver og hvad ellers er opdateret har ikke en forældet driver og når jeg skriver og ellers prøver og reparerer  lyden så skriver den hele tiden at lydtjentsen ikke svare.
01. februar 2019 - 10:07 #6
T
ak for jeres response.
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2019 - 10:12 #7
hvis Microsoft ikke kender din lydkort, så kan de heller ikke komme med drivere efter du har geninstalleret maskinen - så må du selv ned og finde ud af, hvilken driver du har brug for - det skal nok gøres via acer's hjemmeside - jeg ved desværre ikke, om de har et smart program som selv kan finde ud af driverne
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 12:57 #8
Hvad hedder den mere end Acer?
01. februar 2019 - 14:00 #9
Hej det er en acer SW5-111.
Er det de samme indstillinger  og behandling i  windows 10 som i windows 8 det skulle ikke have noget og sige vel jeg mener hvor du holder tænd/sluk knappen nede for
fabrikgendannelse  og jeg mener viser de det  samme indstillinger?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2019 - 14:18 #10