Avatar billede Mettem Praktikant
01. februar 2019 - 15:37 Der er 1 kommentar

Lås en låst iphone op/ arbejde

Hej! :-D

Jeg sidder i en lille knipe her på jobbet.

Jeg har en arbejdstelefon(iphone) der er låst af en tidligere ansat. Har prøvet at kontakte hende, men hun kan ikke huske koden heller.

Hvordan får jeg den låst op så vi kan give den videre til en ny ansat?

Mvh.
Mette Marie
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. februar 2019 - 16:03 #1
Du skal have den tidligere ansatte gennem denne: https://support.apple.com/en-us/HT201487

Der kan som regel sendes et nyt password til den mailadresse, der er tilknyttet den AppleID, telefonen er låst med.

Ellers er I som virksomhed nødt til at kunne dokumentere ejerskabet via faktura el. lign. - og overfor apple bede om en recovery nøgle... - men det er noget hø af en process at komme igennem, hvis man ikke har den fastetableret i forvejen.