Avatar billede hkprofil Forsker
02. februar 2019 - 10:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Proceslinien dækker

Jeg har fået problemer med at se linien nederst på mine dokumenter, hvor jeg f.eks. rykker zoom m.m. pga proceslinien dækker for den. Er der nogen der ved hvordan jeg retter det? På forhånd tak.
Avatar billede KHN Guru
02. februar 2019 - 10:57 #1
1) Venstreklik på start
2) Venstreklik på Proceslinje og menuen start
3) Sæt hak i Skjul proceslinjen automatisk
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2019 - 10:58 #2
hvis du vil køre med word på hele skærmen, så klik på firkanten top/højre - den bruger den plads der er på nær proceslinjen
Hvis du ikke maksimerer, så kør cursor til top i word-toplinjen, så den skifter til en op/ned pil. klik og hold tast ned og træk fx en cm ned - klik nu på toplinjen mens du har alm pil-ikon, og træk vinduet op, så det kommer fri af proceslinjen.
Avatar billede KHN Guru
02. februar 2019 - 11:09 #3
tilføjelse til #1: 1A) Venstreklik på Kontrolpanel
Avatar billede hkprofil Forsker
02. februar 2019 - 11:34 #4
TAK KHN nu er det rettet :-)
Claus57 - det må jeg prøve efterfølgende tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2019 - 11:41 #5
mit er til dem, der vil have proceslinjen vist hele tiden
Avatar billede hkprofil Forsker
02. februar 2019 - 12:05 #6
Aha, det er fint at  ide - TAK.