Avatar billede per2edb Guru
02. februar 2019 - 20:03 Der er 1 løsning

Form med faneblad ovenpå faneblad

Jeg har en Form med et faneblad hvor der på en af fanerne er lagt endnu et faneblad.

Mit problem er man kan se kontrollerne lagt på det øverste faneblad igennem til nederste faneblad.
Nb Fanebladene er ikke sat til gennemsigtig

Hvordan sikre man man ikke kan se de øverstliggende kontrolle ned igennem
til den underliggende fane
Avatar billede fdata Forsker
03. februar 2019 - 19:58 #1
Man kan vist ikke "lægge dem oven på hinanden". (Correct me if I'm wrong)
Men man kan oprette en subform på faneblad 1 og lægge faneblad nr. 2 på den.