Avatar billede plok Forsker
04. februar 2019 - 18:11 Der er 9 kommentarer

Godt billig BT headset med mikrofon?

Hej.

Jeg søger et godt, relativt billig headset som kan køre over bluetooth.

Det skal have indbygget mikrofon og skal kunne køre i så mange timer som muligt, trådløst.

Til sidst skal der naturligvis være en god lyd, både for mig og modtageren af opkaldet.

Det skal primært bruges til samtaler over mobil, og behøver ikke have hifi lyd. Bare lydkvaliteten er ok.

Håber i kan hjælpe mig, da jeg er ved at søge mig synder og sammen.
Avatar billede plok Forsker
04. februar 2019 - 18:16 #1
Og, det skal gerne være stereo så begge øre er i brug når jeg snakker :)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2019 - 18:49 #2
i øre, eller udenpå? jeg fik dette sæt https://www.thansen.dk/elektronik-mobil/computer-og-mac/headset/xzound-pro-60bt-headphones-bluetooth/n1046016404/pn-245829783/ og det kan - har dog kun testet lyd pt (folk ringer ikke mens jeg er på en lydbog)
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2019 - 19:07 #3
Trådløs kompatibelt med NFC

God fornøjelse med at finde rette og den du gerne vil have i den batteri levetid for, her er listen:

https://www.pricerunner.dk/cl/94/Hoeretelefoner?attr_2000314=60477255&attr_40000563=40005205&attr_51927559=51927588&attr_60138057=60138059
Avatar billede plok Forsker
04. februar 2019 - 20:17 #4
#2 Vil du gøre mig en tjeneste at teste det om folk kan høre dig uden for meget skralder? Så køber jeg det i morgen nemlig :)

#3 Tak skal du have - tror priserne på disse er lige i overkanten til hvad jeg skal bruge det til :)
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2019 - 20:24 #5
det kommer ikek til at virke :)
god og billig er ukompatibelt.

lydkvaliteten afhænger af om du har beton og metal rundt om kring, hjørner i rummet hvor signalet rammer og flyver rundt i alle retninger osv.

bluetooth rækker kun 10 meter og lydkvalitet afhænger af pris og mærke + dit hus/rum/lejlighed.

du kan også købe noget af det bedste, men det dur ikke, fordi du bor i en betonlejlighed..
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2019 - 20:25 #6
wifi headset er bedre. køb sådan et istedet
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2019 - 20:27 #7
jeg havde et dyrt et jeg købte hos skype... det var jeg glad for.
men så en dag var et lille stykke skumgummi rundt om høresneglen, opløst af sig selv, eller af mit sved, og jeg ku jo ikke sidde med et stykke metal i øret, det gjorde ondt.. det skulle have været lavet af læder.. så jeg ku så bare smide det ud.. ærgeligt
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2019 - 20:28 #8
nu bruger jeg bare etlogitech kamera, 902c hd. det er ovenpå min skærm og jeg kan bare tale løs, og lyden er i orden. det koster ca 600
Avatar billede plok Forsker
04. februar 2019 - 20:30 #9
Det er udelukket til tale i mobil. Men er ikke til in ear løsningen, jeg vil gerne have on ear på begge øre :)