Avatar billede Oscar.Skov Mester
05. februar 2019 - 10:30 Der er 3 kommentarer

#1146 - Tabellen 'x' eksisterer ikke

Hej
Jeg har mange gange ændre kolonnen "guid" i PHPMyAdmin når jeg skal uploade en hjemmeside fra localhost til en server.

Nu har jeg så fået fejlen: #1146 - Tabellen 'x' eksisterer ikke

Hvordan kan det være? Nogen er ved hvordan man løser det?

Tak på forhånd!

Vh
Oscar
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
05. februar 2019 - 10:54 #1
et hurtigt gæt, der er sneget sig et mellemrum ind i starten eller slutningen af guld, så tabellen hedder "guld "
den rigtige løsning vil være at omdøbe tabellen til det rigtige, eller som nødløsning bruge backtick
Avatar billede Oscar.Skov Mester
05. februar 2019 - 11:09 #2
Koden ser ud som den skal, så det er ikke det.

Jeg har læst et sted, at man kunne prøve at genstarte databasen, men kan ikke finde hvor man gør det...
Avatar billede Oscar.Skov Mester
05. februar 2019 - 11:28 #3
Jeg har lige prøvet at nulstille databasen, men heller ikke det virker...