Avatar billede lemads52 Juniormester
06. februar 2019 - 10:32 Der er 5 kommentarer

Drev kan ikke formateres eller allokeres

Jeg har et drev, der ikke vises som et brugbart drev i stifinderen, men på diskhåndteringen optræder som et alm. drev med angivelse af størrelse og i orden.
Men drevet er ikke muligt at få adgang til.

Det er Windows 10

Hvis det var muligt at indsætte screenshot, var det nemmeste at vise, hvad jeg mener.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. februar 2019 - 10:48 #1
Det ville være en god ide! Lav et Screenshot giv det et navn og husk hvor du gemmer det--- Brug dette link til at sende det herind!
https://imgbb.com/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. februar 2019 - 10:48 #2
Windows 10 arbejder med flere skjulte partitioner - op til 3 partitioner, foruden selve C: drevet.

De har som regel en størrelse på under 500Mb, og du skal ikke begynde at rode med dem, med mindre du alligevel vil reinstallere Win10...
Avatar billede lemads52 Juniormester
06. februar 2019 - 10:54 #3
BTW: I diskhåndteringen står drevet angivet som RAW.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. februar 2019 - 12:28 #4
I søg skriv cmd højreklik på Kommandoprompten vælg kør som Administrator.
og Prøv at køre chkdsk /f D:
D: skal erstattes af det aktuelle bogstav.
Avatar billede milter Ekspert
06. februar 2019 - 12:29 #5