Avatar billede pasral Novice
06. februar 2019 - 19:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke starte tab 4

jeg har opdateret min tab4 og nu sider den fast med et logo hvor der står samsung
Avatar billede Slater Ekspert
06. februar 2019 - 19:51 #1
Kan du genstarte den ved at holde powerknappen nede i et stykke tid? Altså, skal spørgsmålet forstås som at du har genstartet den flere gange, og den altid stopper samme sted, eller at du ikke kan genstarte den og den har siddet fast det ene sted hele tiden?
Avatar billede pasral Novice
06. februar 2019 - 20:18 #2
jeg kan genstarte den men den stopper samme sted
Avatar billede kurtba Ekspert
06. februar 2019 - 23:00 #3
Du skulle kunne lave en hard reset jfr. denne vejledning. Bemærk at alle data slettes, men så skulle den da i det mindste virke igen.
https://www.technipages.com/galaxy-tab-4-hard-reset