Avatar billede Jolles Professor
07. februar 2019 - 16:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office 365, hvordan?

Jeg skal have office 365 på 3 maskiner, men hvordan kommer jeg i gang? Skal jeg først afinstallere andre office-versioner, eller gør programmet det selv under download?
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. februar 2019 - 16:37 #1
Uden at være sikker mener jeg at den aktuelle version af Office (Office 2003, 2007. 2010, 2013 eller 2016) først skal afinstalleres, inden Office 365 installeres.
Der er sikkert nogle på eksperten der er meget mere inde i det end jeg, og lur mig om ikke de nok vil hjælpe..:-)
Avatar billede wjens Guru
07. februar 2019 - 18:30 #2
Jeg er ret sikker på at det ikke er et krav, men jeg vil bestemt også anbefale at du afinstallerer de tidligere så der er "rent bord".
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. februar 2019 - 19:55 #3
Hvis du vil have "rent bord" som wjens nævner i #2, så download gratisprogrammet "Unlocker":

https://softfamous.com/unlocker/
Avatar billede posten Ekspert
11. februar 2019 - 06:35 #4
jeg anbefalder du fjerner ALT  med office da der KAN være prøver versioner med i da du kørte din install af vindows
Avatar billede Jolles Professor
19. februar 2019 - 10:09 #5
Tak for hjælpen allesammen.  Jeg afinstallerer alt det gamle crap, og køber nok en 2019-version.