Avatar billede Patrick Blomquist Praktikant
07. februar 2019 - 21:35 Der er 5 kommentarer

Skærm flimrer

Hej

Har haft min macbook pro i lidt over 1år. Her forleden begyndte skærmen så at flimrer helt vildt, konstant. Der kommer sådan nogle lilla/blå streger over det hele, hvilket gør det meget svært at fokusere på ting på skærmen. Computeren har aldrig modtaget slag eller noget, så går ud fra der må være noget galt internt. Har også prøvet at opdatere, men der siger den hele tiden fejl, hvorefter jeg så kommer ind på en side med en masse koder. Nogle tips til hvad man evt. kunne gøre?

Synes umiddelbart heller ikke jeg kan tilføje billede til mit spørgsmål, det ville nok gøre det lidt mere visuelt.
Vh. Patrick
Avatar billede Patrick Blomquist Praktikant
07. februar 2019 - 21:54 #1
Har lige opdateret, men det ændrede desværre ikke på noget.
Avatar billede INK Ekspert
07. februar 2019 - 22:00 #2
Jeg ville tage Mac'en til min leverandør under den 2 års reklamationsfrist, der gælder for forbrugsindkøb i Danmark. Du skal ikke lade dig afvise af en evt. 1 årig garanti fra Apple, der selvfølgelig skal følge dansk lov.
Noget kunne tyde på fejl i grafikkortet, men det må en nærmere undersøgelse jo klargøre.
Avatar billede Patrick Blomquist Praktikant
07. februar 2019 - 22:08 #3
Jeps, har også oplyst leverandøren om min reklamation, dog meldte de tilbage at det ville tage op til 3 uger for dem at tilse/reparere computeren, så tænkte jeg lige ville høre rundt hvis der nu skulle være noget man selv kunne gøre ved problemet.
Men tak for hurtigt svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. februar 2019 - 12:49 #4
Er ikke Mac bruger, men har du tjekket hvilken opdaterings hastighed skærm kører med?
Avatar billede Patrick Blomquist Praktikant
10. februar 2019 - 23:53 #5
Nope. Siger mig umiddelbart intet.