Avatar billede amalie Praktikant
08. februar 2019 - 13:28 Der er 3 kommentarer

Mangler info om stregkodescanner

Hej
Jeg er i gang med at starte en butik og i øjeblikket søger jeg forskellige inventarer og dertil vil jeg høre om der er stor forskel på de forskellige stregkodesanner og hvilke former for stregkodescannere findes der?
Avatar billede Kennethma Praktikant
08. februar 2019 - 13:31 #1
Hej Amalie.

Ja der er forskel på de forskellige former for stregkodescannere.
Da stregkodescannere er essentielt for de fleste butikker, er det selvfølgelig vigtigt at man vælger den rigtige som opfylder dine krav og behov.
Du kan læse nemmere omkring de forskellige former for stregkodescannere og deres funktionalitet på - https://bizsys.dk/stregkodescanner-2/
Avatar billede Lidt forivret Praktikant
13. april 2019 - 23:11 #2
Det kan jeg god se, tak for dit link vi har fået benytte dem på flere af vores softice maskiner og det har været til stor hjælp.
Det skal siges at vi benytter dem når vi udlejer vores maskiner. De ses her i brug: <a href="www.funkyice.dk</a>" target="_blank">https://www.funkyice.dk">www.funkyice.dk</a>
Avatar billede Lidt forivret Praktikant
13. april 2019 - 23:13 #3