Avatar billede ironEagle79 Praktikant
10. februar 2019 - 04:26 Der er 3 kommentarer

E: Drevet er fyldt

Jeg kan ikke længere installere noget på mit e: drev fordi den siger drevet er fyldt helt op. men har markeret alle mapper, og de fylder kun 109 gb. Der er anvrndt 500 gb, og der er kun 5.95 mb tilbage af diskplads. hvad gør jeg. detter er mit gamer drev. spil der er installeret Wow - need for speed most wanted - wildstar- gta liberty city. (Fylder 62 gb)
Andre ting der ligger på drevet er steam og curse client (fylder 45 gb)
lidt musik 2.87 gb.
WindowsImageBackup ( 0 byte)
har kørt en oneclick optimizer og startupuptimizer og pc cleanup og disk fragment og registre cleaner

bruger chilli security somvirus program som har  værktøjer som jeg har nævnt oven over.

hvad gør jeg? :)
Avatar billede hjolsen Ekspert
10. februar 2019 - 06:09 #1
kør windows egen "Diskoprydning"  -skal gøres 2 gange , den ene gang skal oprydning i system filer markeres.
Åben Sikkerhedskopiering og gendannelse i kontrolpanel ændre/administrere sikkerhedskopier  - bør ikke være på dit systemdrev ! (kan sagtens være >100Gb )
Sidste mulighed er selvfølgelig en større disk !
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2019 - 07:50 #2
Hvis du i kontrolpanelet går i stifinder og trykker på vis og vælger at se skjulte filer og mapper også kommer der så mere frem i dit E drev?
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2019 - 04:34 #3
kig nede på selve disken.
hvad ligger der rent faktisk ?
hvis du har steam, spillene. så overvej at slette hele disken.
uninstall dine steam spil, og så slet hele disken. så kan du installere spillene igen bagefter