Avatar billede Nicklas2121 Novice
10. februar 2019 - 11:49 Der er 10 kommentarer

Bærbar vil ikke starte.

Hej min bærbar vil ikke starte, jeg synes jeg har prøvet alting efterhånden, dog uden håb, jeg har prøvet alt ligefra at holde tænd knappen nede og alt muligt, problemet er at den siger den modtager strøm, men den kan ikke tændes..
Avatar billede poko1 Ekspert
10. februar 2019 - 12:09 #1
Hej Kan du tage Batteriet ud Så tag alt strøm frs og hold startknappen nede i 30 sec. genmonter og prøv igen Hvis batteriet ikke kan demonteres så se om der findes et hul på undersiden hvor der kan resættes ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. februar 2019 - 12:49 #2
Afhængigt af alder kan batteriet være løbet tør for strøm, så er der kun én vej, nemlig at skifte det. Så kryds fingre for, at det nemt lader sig afmontere :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
10. februar 2019 - 13:08 #3
#2 Kan den så heller ikke starte på Strømforsyningen ??? lol.
Avatar billede Nicklas2121 Novice
10. februar 2019 - 13:53 #4
Batteriet kan ikke tages ud, medmindre der skrues nogle skruer ud:/
Avatar billede Nicklas2121 Novice
10. februar 2019 - 14:00 #5
Computeren er købt I sommers
Avatar billede poko1 Ekspert
10. februar 2019 - 14:10 #6
Husk dine garantirettigheder. Har du set efter reset hul i bunden ?
I øvrigt er der jo ikke muligt at se hvilken Laptop du ha den står jo ikke på bordet foran os!
Avatar billede Nicklas2121 Novice
10. februar 2019 - 14:44 #7
Der er ingen reset knap, det er en HP pavillon, tror jeg den hedder.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. februar 2019 - 15:40 #8
Lad endelig være med at pille ved noget selv, når der stadig er garanti på maskinen. Henvend dig til butikken hvor den er købt, og indlever den til reparation. Alt andet vil komme til at koste dig.
Avatar billede posten Ekspert
10. februar 2019 - 19:18 #9
hvis du får dine penge retur i stedet for en rep vil jeg anbefalde du går LANGT uden om en hp og derved også amd procesor
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2019 - 00:44 #10
HP Pavillon = verdens dårligste computer