Avatar billede lurup Ekspert
12. februar 2019 - 13:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sorterer mapper i en mappe

Hej

Kan jeg på en måde sortere mine mappe i vilkårlig rækkefølge i en mappe.
Jeg har 20 mappe i en mappe jeg gerne vil kunne sætte i min egene rækkefølge
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2019 - 14:03 #1
Du har jo altid muligheden at give dem et forbogstav eller nummerering .
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2019 - 14:06 #2
nej det kan du ikke - i hvert fald i windows;
kun som poko1 skriver - manuelt nummerering, ellers må du finde på en anden  kolonne end navnet som du kan sortere efter